lunedì 5 maggio 2014

The Dark-Hunter, Dream-Hunter, Were-Hunter and Hellchaser Universe (Serie The Dark Hunters- Chronicles of Nick)

Questa serie ho dovuto studiarla parecchio perchè quella furbetta della Sherrilyn Kenyon ha incrociato varie sottoserie inglobandole in una sola (io userò la mia lista perchè non sono certissima che quelle in giro siano corrette, quindi prendetela come viene). Non sarebbe una serie malvagia se non fosse che i libri sono oltre 24 e ancora non sono finiti!!! E già che c'era ci ha fatto anche uno spin off su Nick...che tanto noi in Italia non leggeremo (che novità)...e vogliamo parlare delle copertine? Urende no?

DARK HUNTERS/ WERE HUNTERS/ DREAM HUNTERS

1. Fantasy lover (Titolo originale: Fantasy lover) (Dark-Hunters#1)
 Julian-Grace
2. Notte di piacere (Titolo originale: Night pleasure) (Dark-Hunters#2)  
Kyrian-Amanda
3. L'abbaccio della notte (Titolo originale: Nighty embrace) (Dark-Hunters#3) 
Talon-Sunshine
4. Danza del diavolo (Titolo originale: Dance with the devil) (Dark-Hunters#4)  
Zarek-Astrid
5. Il bacio della notte (Titolo originale: Kiss of the night) (Dark-Hunters#5) Wulf-Cassandra
6. Il gioco della notte (Titolo originale: Night play) (Dark-Hunters#6)  
Vane-Bride
7. L'eternità della notte (Titolo originale: Seize the night) (Dark-Hunters#6.5)  
Valerius-Tabitha
8. Le colpe della notte (Titolo originale: Sins of the night) (Were-Hunters#1)  
Alex-Danger
9. La seduzione della notte (Titolo originale: Unleash the night) (Were-Hunters#2) Wren-Marguerite
10. Il lato oscuro della notte (Titolo originale: Dark side of the moon) (Were-Hunters#3) Ravyn-Susan
11. Il sogno della notte (Titolo originale: The dream hunter) (Dream- Hunters#1) Arik-Geary
12. Anche i diavoli piangono (Titolo originale: Devil may cry) (Dark-Hunters#7)  
Sin-Katra
13. La luce della notte (Titolo originale: Upon the midnight clear) (Dream- Hunters#2) Aidan-Leta
14. (Titolo originale: Dream chaser) (Dream-Hunters#3) 
Xyper-Simone
15. (Titolo originale: Acheron) (Dark- Hunters#8) 
Acheron-Tory
16.(Titolo originale: One silent night) (Dark-Hunters#9) 
Stryker-Zephira
17. (Titolo originale: Dream warrior) (Dark-Hunters#10/Dream-Hunter#4) 
Jericho-Delphine
18. (Titolo originale: Bad moon rising) (Were-Hunters#4) 
Fang-Aimee
19. (Titolo originale: No mercy) (Were-Hunters#5) 
Dev-Samia
20. (Titolo originale: Retribution) (Dark-Hunters#10) 
Sundown-Abigail
21.(Titolo originale: The guardian) (Dream-Hunters#5/Were-Hunters#6) 
Seth-Lydia
22. (Titolo originale: Time untime) (Dark- Hunters#11) 
Ren-Kateri
23.(Titolo originale: Styxx) (Dark-Hunters#12) 
Styxx-Bethany
24. (Titolo originale: Son of no one) (Dark-Hunters#13) 
Cadegan-Josette
        a seguire...
Dunque: i Dark hunters sono i cacciatori oscuri, i Were hunters sono i cacciatori mannari mutaforma e si dividono in Arcadiani (con cuore umano) e in Katagaria (con cuore animale), i Dream hunters sono capaci di entrare nei sogni. Poi ci sono gli Apollinei...Insomma confesso di essermi un po' incasinata. 
    CHRONICLE OF NICK
    1. Infinity (Titolo originale:
    2. (Titolo originale: Invincible)
    3.(Titolo originale: Infamous)
    4. (Titolo originale: Inferno)
    5. (Titolo originale: Illusion)
    6.(Titolo originale: Instinct)
    a seguire...
Novels:
- (Titolo originale: The beginning) (Dark-Hunters#0.5)
- (Titolo originale: Dragonswan) (Were-Hunters#0.5) Sebastian-Channon
- (Titolo originale: A Dark-Hunter Christmas) (Dark-Hunters#2.5)
- (Titolo originale: Shadow of the Moon) (Dark-Hunter#6.5)
- (Titolo originale: Winter born) (Were-Hunters#6.5)
- (Titolo originale: Second Chances) (Dark-Hunters#7.5)
- (Titolo originale: Dragonbane) (Were-Hunters#9?)
 
Casa editrice: Fanucci Fanssite: darkhunteritalia.it
Trame:

DARK HUNTERS/ WERE HUNTERS/ DREAM HUNTERS
1. Fantasy lover (Dark-Hunters novel#1)
Grace Alexander, 29 anni, è single da quattro anni dopo una terribile esperienza con un uomo egoista e insensibile. Ma la sua amica Selena sa esattamente cosa ci vuole per lei: ha per le mani un antico volume nel quale è custodito uno splendido esemplare di uomo, su cui è stata lanciata una maledizione che lo costringe a restare relegato tra quelle pagine per l’eternità, a meno che, con un incantesimo, non venga evocato al fine di diventare per un mese lo schiavo d’amore di colei che lo richiama. Julian il Macedone, metà uomo, metà dio, è così incredibilmente bello che ogni donna cade ai suoi piedi e ogni uomo finisce per odiarlo. Quando Grace lo evoca, Julian è già rassegnato e pronto a soddisfare ogni sua fantasia sessuale. Lei però ha in mente tutt’altro.
2. Notte di piacere (Dark-Hunters#2)
Lui è Kyrian di Tracia, comandante macedone condannato a inseguire per l'eternità demoni spietati che abitano il mondo notturno a caccia di anime umane. Lei è Amanda Devereaux, una contabile che rifiuta di accettare e riconoscere i poteri di cui la natura le ha fatto dono. Vengono da mondi diversi e conducono esistenze antitetiche: tanto avventurosa e imprevedibile quella di Kyrian quanto monotona e piatta quella di Amanda. E quando Desiderius – il più pericoloso tra i demoni – inizierà a dar loro la caccia ammanettandoli l'uno all'altra, la necessità di combattere uniti li porterà a scoprire un'affinità che va ben oltre la semplice attrazione, penetrando nelle profondità più intime delle loro anime: Amanda troverà la via che la condurrà al cuore del guerriero per liberarlo dal dolore, mentre lui conoscerà la tenerezza. I loro destini saranno così legati indissolubilmente, e la loro unione sarà indispensabile per preservare un'umanità altrimenti condannata a brancolare nelle tenebre.
3. L'abbaccio della notte (Dark-Hunters#3)
Talon è un Cacciatore oscuro, un guerriero reso immortale dalla dea Artemide per dare la caccia ai demoni succhia-anime. L'antico capo celtico vive col fardello di un doloroso passato, motivo per cui ha deciso di non provare più alcuna emozione. Sunshine, una giovane donna di buon cuore e solare come il suo nome, è un'artista con la testa perennemente fra le nuvole. Ha un matrimonio fallito alle spalle, ma è piena di sogni e assapora con ardore ogni momento della vita. Quando una notte Sunshine viene assalita dai demoni, è proprio Talon a salvarla da una morte sicura. Il guerriero però rimane ferito, e la giovane lo porta nel proprio appartamento per soccorrerlo. Nonostante le loro diversità, fra i due si crea una strana alchimia, apparentemente inspiegabile, il cui segreto si cela nei loro cuori e nel loro passato. Il loro amore però dovrà superare ardue prove, come la vendetta di un antico dio gallico e un diabolico piano ordito da potenti nemici in vista del Mardi Gras di New Orleans.
4. Danza del diavolo (Dark-Hunters#4)
Zarek è il più pericoloso di tutti i Cacciatori oscuri: è in grado di eseguire perfettamente gli ordini ed è considerato violento e folle dai suoi compagni. Ha trascorso gli ultimi novecento anni in esilio in Alaska – prigioniero e isolato in mezzo al nulla e incapace di sopportare il sole senza ardere vivo –, e anche per un Cacciatore oscuro abituato al peggio questa, come punizione, non è niente male. Liberato dal suo esilio per combattere i demoni che infestano New Orleans, con la sua cattiva condotta Zarek porta all'esasperazione Artemide, la dea che lo ha creato, che decide di averne avuto abbastanza di lui. Archeron, il leader dei Cacciatori oscuri, convince Artemide a concedere un giusto processo a Zarek prima di condannarlo: sarà Astrid, una ninfa nota per la sua crudeltà, a giudicarlo. E mentre Astrid lotta per mantenere la sua imparzialità di fronte alla crescente attrazione per Zarek – sospettoso, scontroso e rude, ma anche profondamente ferito – Artemide ha già inviato un carnefice per giustiziare il ribelle. Il giorno del verdetto si avvicina e Artemide è pronta a tutto pur di portare a termine la sua vendetta, anche se questo può voler dire distruggere il mondo intero.
5. Il bacio della notte (Dark-Hunters#5)
Wulf Tryggvasen è un antico guerriero vichingo che possiede un vantaggioso, ma estremamente irritante, potere amnesico.
A causa di questa sua singolarità, nessuno tra quelli che lo incontrano può ricordarsi di lui dopo soli cinque minuti. E questo, se da un lato gli facilita i piacevoli incontri notturni, dall'altro gli rende quasi impossibile costruire una relazione duratura; e senza un vero amore, come ogni Cacciatore oscuro sa bene, non potrà mai rientrare in possesso della sua anima. Una sera, mentre si trova per caso in un club, Wulf si vede costretto a intervenire per salvare dai demoni un'affascinante sconosciuta. Ma il fato non promette nulla di buono. Quando finalmente riesce a conoscere meglio Cassandra Peters, l'unica donna che può ricordarsi di lui, scopre che lei è una principessa Apollite, la razza maledetta a cui Wulf ha giurato di dare la caccia. A ritmo accelerato, i due dovranno affrontare antiche maledizioni, profezie, e l'ingerenza diretta degli dèi greci per trovare, se tutto andrà per il meglio, la vera felicità tanto sognata.
6. Il gioco della notte (Dark-Hunters#6)
Bride McTierney ha chiuso con gli uomini. Egocentrici e vanitosi, si sono sempre dimostrati incapaci di amarla per ciò che è veramente. L'ultimo ha avuto persino il coraggio di scaricarla con una lettera spedita all'indirizzo del lavoro. Ma sotto una facciata di donna forte e indipendente, Bride non ha mai smesso di sognare l'arrivo di un cavaliere in armatura scintillante... Ma chi poteva immaginare che invece dell'armatura, il suo cavaliere avrebbe sfoggiato un mantello di fulgido pelo?
Vane Kattalakis, infatti, non è ciò che sembra. È un lupo e uno spietato Cacciatore mannaro. In fuga dai suoi mortali nemici, Vane è troppo occupato a salvare la pelle per occuparsi di una compagna. Reo di aver aiutato i Cacciatori oscuri, si è messo contro lo spietato clan dei Katagaria, demoni senz'anima disposti a tutto pur di sopravvivere. Le Parche però hanno fatto in modo che Vane si accoppiasse a Bride, lasciandogli così appena tre settimane per convincerla che il sovrannaturale esiste e che le loro vite sono ormai strettamente intrecciate...
7. L'eternità della notte (Dark-Hunters#6.5)
Figlio di un senatore romano, a soli ventidue anni Valerius Magno è diventato un potente generale. Da essere umano ha condotto campagne in Grecia, Gallia e Britannia. Ma adesso è un Cacciatore oscuro, e i suoi natali gli procurano l'odio e il rancore della maggior parte dei colleghi, che fanno di tutto per tenerlo lontano da Kyrian, Kell, Zarek e Zoe. La situazione è complicata, ma potrebbe peggiorare... Il pericolo, questa volta, ha fattezze sexy e si chiama Tabitha Devereaux. Tabby fa parte di una nuova generazione di Cacciatori che ha dimostrato il proprio valore senza rinunciare alla propria anima, e ha il potere dell'intuizione. Proprio per questo è l'unica che riesce ad avvertire le emozioni e la grande solitudine di Val, a capire che il suo atteggiamento altezzoso è soltanto una facciata, una difesa che ora Tabby intende abbattere... Ma non è il momento di innamorarsi, una sanguinosa battaglia è appena cominciata e ben presto lei e Valerius si troveranno a combattere fianco a fianco contro il demone più pericoloso di tutti, capace di tornare dal regno dei morti e mettere fuori combattimento persino il grande Acheron.
8. Le colpe della notte (Were-Hunters#1)
Cosa succede quando la fiducia incondizionata accordata ad Acheron, unico difensore del genere umano, viene meno? Stryker, leader degli Spathi, un antico ordine di demoni guerrieri, sta seminando il malcontento tra i Cacciatori oscuri del Mississippi. Questi ultimi, contravvenendo al proprio codice morale, stanno nutrendosi di uomini e hanno iniziato a collaborare con i demoni invece che combatterli. Acheron decide di assegnare al suo braccio destro, Alexion, il compito di investigare, giudicare e, se necessario, eliminare i ribelli: dieci giorni in tutto per compiere sulla Terra una missione che si preannuncia più che ardua. Seppur razionale, spietato, e abituato a prendere le distanze dalle proprie emozioni dopo aver vissuto per secoli in totale isolamento, Alexion non potrà negare a un vecchio amico, scoperto a capo dei ribelli, l'ultima possibilità di redenzione. E che dire del fatale incontro con Danger, Cacciatrice oscura il cui aiuto si rivelerà per lui indispensabile? Legati a doppio filo da un'irrefrenabile attrazione, vittima e boia dovranno condividere i propri intenti, e infine, la sorte.
9. La seduzione della notte (Were-Hunters#2)
Wren Tigarian è un orfano, il figlio di un legame proibito tra una tigre bianca e un leopardo delle nevi. Nessun clan dei Cacciatori oscuri lo vuole tra i suoi membri, ed è cresciuto suscitando timore e diffidenza, col suo cuore animale, feroce e indomabile, in un corpo umano che a malapena riesce a contenerne gli slanci. Wren non ha mai dato ascolto a nessuno quando c'era qualcosa che voleva. E ora vuole Marguerite. In tutta la sua fragilità e delicatezza. Anche Marguerite, turbata e affascinata dalla sua forza misteriosa, desidera Wren, ma lei è un'umana, la figlia di un importante senatore americano, imprigionata nella gabbia dorata della mondanità e del conformismo da cui vorrebbe fuggire. Braccato non solo dagli esseri umani che non accetteranno mai la sua natura animale, ma anche dai suoi simili che temono i suoi poteri, Wren dovrà essere capace di difendere il suo amore a ogni costo, perché 'ogni uomo e ogni animale ha in sé il desiderio eterno di un porto, di un luogo libero da persecuzioni, in cui nessuno possa dargli la caccia o ferirlo" e per lui è Marguerite. Un nuovo, affascinante capitolo della serie Dark Hunters.
10. Il lato oscuro della notte (Were-Hunters#3)
Susan Michaels era una reporter molto quotata, fino a quando la sua reputazione non è stata messa in discussione e macchiata per sempre. Ora lavora in un piccolo giornale di Seattle, alle prese con tarme assassine e avvistamenti alieni, ed è convinta che la sua vita non possa andare peggio di così. Ma un giorno, nonostante la sua allergia ai felini, si ritrova costretta a adottare un gatto. Susan aveva messo in conto qualche starnuto, ma non aveva previsto che l’animale si sarebbe rivelato un affascinante e letale mutaforma, Ravyn Kontis, un Cacciatore oscuro. Ravyn è stato ferito da coloro che amava di più: senza pace e senza pietà, ha vissuto per tre secoli combattendo contro i demoni per salvare l’umanità. Per la prima volta, davanti a Susan, prova un sentimento di tenerezza. Prova desiderio. Amore. Proprio adesso che la battaglia decisiva sta per cominciare...
11. Il sogno della notte (Dream- Hunters#1)
Nell’etereo mondo onirico, ci sono eroi che combattono per proteggere i sognatori e demoni che li considerano prede. Arik è un predatore, condannato dagli dèi a vivere un’eternità senza emozioni e a provarle solo nei sogni degli altri. Sogni vividi come quelli della giovane dottoressa Kafieri, che ha visto suo padre rovinare la propria carriera di studioso pur di provare che Atlantide è esistita davvero. Sul letto di morte gli ha promesso di riscattare la sua reputazione, ed è partita per la Grecia con l’obiettivo di dimostrare una volta per tutte che l’isola della leggenda era proprio lì dove suo padre sosteneva che fosse. Ma fallimenti e sfortuna l’accompagnano a ogni passo. Specialmente dopo l’incontro con uno sconosciuto che le sembra di aver già visto tante volte... nei suoi sogni! Lui è Arik, che in cambio di due settimane da umano, ha promesso agli dèi l’anima della giovane dottoressa. Ma sta per scoprire che lei rappresenta tutto ciò per cui ha voluto diventare umano...
12. Anche i diavoli piangono (Dark-Hunters#7)
Se è vero che la vendetta è un piatto da consumare freddo, per Sin, il dio sumero della fertilità che attende da millenni il momento di riprendere i suoi poteri, l'attesa sta ormai finendo… Nato divino prima ancora che l'umanità cominciasse a registrare la sua storia, da millenni Sin attende il momento in cui potrà annientare Artemide: la dea greca l'ha infatti tradito e reso inerme, al pari dei comuni mortali. Kat, zelante servitrice di Artemide, accetta l'incarico di eliminare Sin prima che questi possa annientare la sua padrona: ma finisce per innamorarsi perdutamente della sua vittima e sposarne la causa. Sin infatti è anche alla ricerca di Zakar, il fratello gemello che sembra svanito nel a, e deve affrontare un'imminente invasione di vampiri che intendono distruggere l'umanità. I due si troveranno fianco a fianco e combatteranno a costo delle loro stesse vite per la sopravvivenza di tutto il genere umano. Una versione attualizzata della mitologia antica, un romanzo profondamente innovativo in cui prendono vita personaggi, luoghi e temi del mondo classico.
13. La luce della notte (Dream- Hunters#2)
Un tempo Aidan O’Connor era una celebrità, un filantropo che donava sé stesso (e il suo denaro) senza chiedere nulla in cambio... Fino a quando le persone più vicine a lui non hanno iniziato a prendere senza chiedere. Ora Aidan non vuole niente da nessuno, anzi, se potesse cancellerebbe il mondo intero. Ma quando una sconosciuta si presenta a casa sua, accade qualcosa di strano: Aidan sa di averla già vista... nei suoi sogni. Nata sull’Olimpo come dea, Leta non conosce nulla del mondo umano. Tuttavia un nemico spietato l’ha cacciata dal mondo dei sogni e spinta a bussare alla porta dell’unico uomo che può aiutarla. I poteri immortali di Leta derivano dalle emozioni umane, e la rabbia di Aidan è esattamente ciò di cui ha bisogno per difendersi. In una fredda notte d’inverno le loro vite cambieranno per sempre. Intrappolati in casa da una tormenta, Aidan e Leta dovranno ricorrere all’unico potere in grado di salvarli o distruggerli entrambi: la fiducia.
14. Dream chaser (Dream-Hunters#3)
Hades doesn’t often give second chances...
Xypher has one month on Earth to redeem himself through one good deed or be condemned to eternal torture in Tartarus. But redemption means little to a demigod who only wants vengeance on the one who caused his downfall. Until one day in a cemetery...Simone Dubois is a medical examiner with a real knack for the job. Those who are wrongfully killed appear to her and help her find the evidence the police need to convict their killers. But when a man appears and tells her that she’s more than just a psychic, she’s convinced he’s insane. Now the fate of the world hangs in her hands...It was bad enough when just the dead relied on her. Now’s there’s the seductive Dream-Hunter Xypher who needs Simone’s help in opening a portal to the Atlantean hell realm to fight insatiable demons. The future of mankind is at stake—and so is her life. The only question now is: Who is the bigger threat: the demons out to kill her, or the man who has left her forever changed?
15. Acheron (Dark-Hunters#8)
Eleven thousand years ago a god was born. Cursed into the body of a human, Acheron spent a lifetime of shame. However, his human death unleashed an unspeakable horror that almost destroyed the earth. Then, brought back against his will, Acheron became the sole defender of mankind. Only it was never that simple. For centuries, he has fought for our survival and hidden a past he’ll do anything to keep concealed. Until a lone woman who refuses to be intimidated by him threatens his very existence. Now his survival, and ours, hinges on hers and old enemies reawaken and unite to kill them both. War has never been more deadly... or more fun.
16. One silent night (Dark-Hunters#9)
While the world carries on unawares, Stryker, who leads an army of demons and vampires, is plotting an all out onslaught against his enemies—which, unfortunately for us, includes the entire human race. To avenge his sister, Stryker prepares to annihilate the Dark-Hunters. But things go awry when his oldest enemy returns. Enter his ex-wife. Zephyra. Just when he thought nothing could stop him, he's now embroiled in a centuries old war with a shrew who gives new meaning to pain.
17. Dream warrior (Dark-Hunters#10)/Dream-Hunters#4)
We are the Dolophoni. Diligent. Vigilant. Fierce and inescapable. Servants of the Furies, we are the right hand of justice and no one stands before us. The son of Warcraft and Hate, Cratus spent eternity battling for the ancient gods who birthed him. He was death to any who crossed him. Until the day he laid down his arms and was banished into exile. Now an ancient enemy has been unleashed and our dreams are his chosen battlefield. The only hope we have is the one god who swears he will never fight again. As a Dream-Hunter, Delphine has spent eternity protecting mankind from the predators who prey on our unconscious state. But now that her allies have been turned, she knows in order to survive, the Dream-Hunters need a new leader. Someone who can train them to fight their new enemies. Cratus is her only hope. But she is a bitter reminder of why he chose to lay down his arms. Time is running out and if she can’t win him to her cause, mankind will be slaughtered and the world we know will soon cease to exist.
18. Bad moon rising (Were-Hunters#4)
A stunning and suspenseful new landscape emerges in the thrilling Dark-Hunter world—a world where nothing will ever be the same again. . .
Fang Kattalakis isn't just a wolf. He is the brother of two of the most powerful members of the Omegrion: the ruling council that enforces the laws of the Were-Hunters. And when war erupts among the lycanthropes, sides must be chosen. Enemies are forced into shaky alliances. And when the woman Fang loves is accused of betraying her people, her only hope is that Fang believes in her. Yet in order to save her, Fang must break the law of his people and the faith of his brothers. That breech could very well spell the end of both their races and change their world forever. The war is on and time is running out...
19. No mercy (Were-Hunters#5)
Live fast, fight hard and if you have to die then take as many of your enemies with you as you can. That is the Amazon credo and it was one Samia lived and died by. Now in contemporary New Orleans, the immortal Amazon warrior is about to learn that there’s a worse evil coming to slaughter mankind than she’s ever faced before. Shapeshifter Dev Peltier has stood guard at the front of Sanctuary for almost two hundred years and in that time, he’s seen it all. Or so he thought. Now their enemies have discovered a new source of power- one that makes a mockery of anything faced to date. The war is on and Dev and Sam are guarding ground zero. But in order to win, they will have to break the most cardinal of all rules and pray it doesn’t unravel the universe as we know it.
20. Retribution (Dark-Hunters#10)
Harm no human...A hired gunslinger, William Jessup Brady lived his life with one foot in the grave. He believed that every life had a price. Until the day when he finally found a reason to live. In one single act of brutal betrayal, he lost everything, including his life. Brought back by a Greek goddess to be one of her Dark-Hunters, he gave his immortal soul for vengeance and swore he'd spend eternity protecting the humans he'd once considered prey. Orphaned as a toddler, Abigail Yager was taken in by a family of vampires and raised on one belief - Dark-Hunters are the evil who prey on both their people and mankind, and they must all be destroyed. While protecting her adoptive race, she has spent her life eliminating the Dark-Hunters and training for the day when she meeting the man who killed her family: Jess Brady. A gun in the hand is worth two in the holster...Jess has been charged with finding and terminating the creature who's assassinating Dark-Hunters. The last thing he expects to find is a human face behind the killings, but when that face bears a striking resemblance to the one who murdered him centuries ago, he knows something evil is going on. He also knows he's not the one who killed her parents. But Abigail refuses to believe the truth and is determined to see him dead once and for all.Brought together by an angry god and chased by ancient enemies out to kill them both, they must find a way to overcome their mutual hatred or watch as one of the darkest of powers rises and kills both the races they've sworn to protect.
21. The guardian (Dream-Hunters#5/Were-Hunters#6)
Dream-Hunter Lydia has been charged with the most sacred and dangerous of missions: To descend into the Nether Realm and find the missing god of dreams before he betrays the secrets that could kill her and her kind. What she never expects is to be taken prisoner by the Realm’s most vicious guardian…Seth’s time is running out. If he can’t hand over the entrance to Olympus, his own life and those of his people will be forfeit. No matter the torture, Seth hasn’t been able to break the god in his custody. Then there’s the beautiful Dream-Hunter Lydia: She isn’t just guarding the gates of Olympus—she’s holding back one of the world’s darkest powers. If she fails, an ancient curse will haunt the earth once more and no one will be safe. But evil is always seductive...
22. Time untime (Dark- Hunters#11)
THE MAYANS AREN'T THE ONLY ONES WITH A 2012 PROPHECY...
Long before recorded history, there was a Keetoowah warrior so feared that everyone trembled before his wrath. Only a brutal betrayal by the one closest to him could defeat him. But not even death was the end of a man so strong.The Time Untime approaches...
Kateri Avani has been plagued her entire life with dreams she doesn't understand. Images of places she's never been and of a man she's never seen. Her quest for answers has driven her to Las Vegas, where she hopes to finally silence the demons in her mind.What she never anticipates is coming face-to-face with the warrior who has haunted her her entire life. One who belongs to a world the scientist in her refuses to believe is real.Ren Waya came back from the dead to keep the prophecy he began from coming true and ending the world. For thousands of years, he has fought the same evil that once possessed him. But now that evil has found the one person he can't fight. The one person who, against his will, holds the most sacred part of him. His heart. But if he doesn't kill Kateri, the deadliest of evils will reemerge and destroy everyone else on the planet. It was a sacrifice he made once. Will he be able to make it again?
23. Styxx (Dark-Hunters#12)
Just when you thought doomsday was over...Centuries ago Acheron saved the human race by imprisoning an ancient evil bent on absolute destruction. Now that evil has been unleashed and it is out for revenge. As the twin to Acheron, Styxx hasn’t always been on his brother’s side. They’ve spent more centuries going at each other’s throats than protecting their backs. Now Styxx has a chance to prove his loyalty to his brother, but only if he’s willing to trade his life and future for Acheron’s. The Atlantean goddess of Wrath and Misery, Bethany was born to right wrongs. But it was never a task she relished. Until now. She owes Acheron a debt that she vows to repay, no matter what it takes. He will join their fellow gods in hell and nothing is going to stop her. But things are never what they seem, and Acheron is no longer the last of his line. Styxx and Acheron must put aside their past and learn to trust each other or more will suffer. Yet it’s hard to risk your own life for someone who once tried to take yours, even when it's your own twin, and when loyalties are skewed and no one can be trusted, not even yourself, how do you find a way back from the darkness that wants to consume the entire world? One that wants to start by devouring your very soul?
24. Son of no one (Dark-Hunters#13)
It’s not easy being life’s own personal joke, but Josette Landry has made an unstable peace with the beast. Life will continue to throw every bad thing it has at her, and she will continue to not put her head in an oven. But that’s okay. That which doesn’t kill her will just require a few hours of mental insanity. Completely down on her luck, Josette takes a job with a local paranormal group trying to get their own cable show as a photographer and camerawoman. Yeah, they’re even crazier than she is. The only paranormal thing she believes in is the miracle that keeps her rusted out hoopty running. But when her group accidentally releases something truly evil into the world, they are forced to call in reinforcement. From the moment Josette meets Cadegan, she knows something about him isn’t quite right. And it’s not just because she can’t even begin to pronounce his last name: Maboddimun. Mysterious and armed with lethal sarcasm, he seems a lot older than his apparent age…Centuries ago, Cadegan sold his soul for vengeance against the betrayer who cursed him. Forced against his will to do good, he hates everything in life. All he wants is a way out. But for the damned there is only eternal suffering. And yet there is something about Josette that intrigues him as much as it irritates and frustrates him. Something he can’t seem to fight, and the last time he felt this way about a woman, it cost him his soul. He knows he has to stay away from her, but the evil her friends unleashed is hellbent on consuming her soul. Something he cannot allow. If one more innocent is taken, he will be sent back to an unimaginable prison that makes his current hell look like paradise. But how can he keep her safe when his being with her is the greatest threat of all?

Trame:
CHRONICLE OF NICK
1. Infinity
Nick Gautier potrebbe essere un quattordicenne come tanti, se non vivesse nel ghetto di New Orleans: il padre è un ergastolano e la madre è costretta a lavorare come spogliarellista in uno squallido locale di Bourbon Street. Tutto quanto Nick ha imparato nella vita è frutto degli insegnamenti della strada; eppure, circondato dall'amore di zia Menyara e grazie all'aiuto di buttafuori dal cuore d'oro, non sente la nostalgia di una famiglia. I problemi iniziano quando varca il cancello del liceo: grazie a una borsa di studio, Nick è stato ammesso a una scuola frequentata dai rampolli delle famiglie più ricche della città; ma gli abiti fuori moda e i buoni voti lo rendono un emarginato, vittima degli attacchi dei bulli di turno. Una notte, i suoi migliori amici – dediti a piccoli furti e raggiri – si vendicano aggredendolo brutalmente. Nick viene soccorso da Kyrian, un uomo misterioso e abile nella lotta; in realtà non è il facoltoso broker per cui si spaccia, ma un Cacciatore oscuro che protegge l'umanità dai demoni. Ben presto gli rivela che lui è legato a una stirpe antichissima e le forze oscure che lo minacciano stanno per vedere infrangersi i loro sogni di distruzione e hanno deciso di reagire...
2. Invincible
Nick Gautier’s day just keeps getting better and better. Yeah, he survived the zombie attacks, only to wake up and find himself enslaved to a world of shapeshifters and demons out to claim his soul. His new principal thinks he’s even more of a hoodlum than the last one, his coach is trying to recruit him to things he can’t even mention and the girl he’s not seeing, but is, has secrets that terrify him. But more than that, he’s being groomed by the darkest of powers and if he doesn’t learn how to raise the dead by the end of the week, he will become one of them...
3. Infamous
The world has fallen in love with Nick Gautier and the Dark-Hunters. Now Nick’s saga continues in the next eagerly anticipated volume...Go to school. Get good grades. Stay out of trouble. That’s the mandate for most kids. But Nick Gautier isn’t the average teenager. He’s a boy with a destiny not even he fully understands. And his first mandate is to stay alive while everyone, even his own father, tries to kill him. He’s learned to annihilate zombies and raise the dead, divination and clairvoyance, so why is learning to drive and keep a girlfriend so dang hard? But that isn’t the primary skill he has to master. Survival is. And in order to survive, his next lesson makes all the others pale in comparison. He is on the brink of becoming either the greatest hero mankind has ever known. Or he’ll be the one who ends the world. With enemies new and old gathering forces, he will have to call on every part of himself to fight or he’ll lose everyone he cares about. Even himself.
4. Inferno
The heat is on, and a new threat to humanity has risen…Nick has his driver’s license and he’s not afraid to use it. But turning sixteen isn’t what he thought it would be. While other boys his age are worried about prom dates and applying for college, Nick is neck deep in enemies out to stop him from living another day. No longer sure if he can trust anyone, his only ally seems to be the one person he’s been told will ultimately kill him. But life spent serving the undead is anything except ordinary. And those out to get him have summoned an ancient force so powerful even the gods fear it. As Nick learns to command and control the elements, the one he must master in order to combat his latest foe is the one most likely to destroy him. As the old proverb goes, fire knows nothing of mercy, and if Nick is to survive this latest round, he will have to sacrifice a part of himself. However, the best sacrifice is seldom the sanest move. Sometimes it’s the one that leaves your enemies confused, and you even more so. And sometimes, you have to trust your enemy to save your friends. But what do you do when that enemy is you?
5. Illusion
Be careful what you wish for…You just might get it. Nick Gautier is tired of his destiny. He doesn’t want to be the son of a demon who’s fated to end the world. Nor does he want to see another demon or other preternatural creature who wants to kill or enslave him. He just wants to be normal and have normal problems like everyone else. But normality isn’t all it’s cracked up to be. When he gets sucked into an alternate reality where his mother has married his mentor and his Atlantean god best friend has become a human geek, he begins to understand that no life is free of pain, and that every person has a specific place in the universe… Even the son of a hated demon. Most of all, he sees that his powers aren’t the curse he thought they were, and that the world needs a champion, especially one its enemies can’t imagine rising up to defend the ones he should destroy. Old enemies and new friends square off for a major battle that will either restore Nick to his real world, or end him forever.
6. Instinct
Zombies, demons, vampires, shapeshifters— another day in the life of Nick Gautier– and those are just his friends. But now that he’s accepted the demon that lives inside him, he must learn to control it and temper the very emotions that threaten the lives of everyone he cares for. Something that’s hard to do while trying to stay off the menus of those who want his head on a platter. And no one wants him more than the dark gods who created his race. Now that they know where he is, they will stop at nothing to reclaim him. And without knowing it, Nick has just embraced the one person he should never have trusted. The one person who will hand him over to his enemies to get back the life they lost. Nick has finally accepted his fate, now he must learn to defy his destiny, and the dark, deadly forces that will stop at nothing to destroy everyone he loves so that they can again return to the world of man and own it.
a seguire...

Novels:
-The beginning (Dark-Hunters#0.5)
This is a short story written years ago by Sherri as an intro to the Dark-Hunter world. The Beginning was originally published as a short story in a small press magazine called The Voice in 1990.
-Dragonswan (Were-Hunters#0.5)
Then one evening the mysterious Sebastian appears. He claims to hold the key to solving the tapestry’s mysteries… He also claims to be a dragon slayer trapped between two worlds.
For Channon there’s only one way to finally uncover the secrets of the intricate embroidery-- by following this stranger into a fantastic alternate world of magic, danger, and adventure.
-A Dark-Hunter Christmas (Dark-Hunters#2.5)
This is the special Christmas story that features the gangster Gallagher and Simi when Gallagher is temporarily relocated to New Orleans to help battle Daimons.
-Winter born (Were-Hunters#6.5)
Two enemy Were-Panthers discover that fate has destined they become lovers. Pandora must learn to trust Dante's foreign nature. But as she slowly succumbs to the truest passion she has ever known, dark forces have already set out to reclaim her...
-Shadow of the Moon (Dark-Hunters#6.5)
Angelia has fought her entire life to make herself strong. Now, with her patria under fire, she has to protect her people from Fury and his werewolf clan. Vowing to bring him to justice, Angelia sets out alone… until the hunter becomes the hunted, and the only way for her to survive is to trust the very wolf she's sworn to kill.
-Second Chances (Dark-Hunters#7.5)
This is the short story that was given away with Unleash the Night about Acheron and his brother Styxx.
-Dragonbane (Were-Hunters#9?)
Out of all the mysterious boarders who call Sanctuary home, no one is more antisocial or withdrawn than Maxis Drago. But then, it’s hard to blend in with the modern world when you have a fifty foot wingspan. Centuries ago, he was cursed by an enemy who swore to see him fall. An enemy who took everything from him and left him forever secluded.
But Fate is a bitch, with a wicked sense of humor. And when she throws old enemies together and threatens the wife he thought had died centuries ago, he comes back with a vengeance. Modern day New Orleans has become a battleground for the oldest of evils. And two dragons will hold the line, or go down in flames.

Nessun commento:

Posta un commento

Grazie per il tuo commento!!!